Gazette_Wallpaper.jpg The GazettE image by AkanetheAngel

Konnichiwa!! ♥

Hajimemashite. :> O-genki desu ka? :D Watashi no namae wa Ronja desu. x'DD

O-namae wa nan desu ka? :) Wakarimasu ka?? X'DD

SUOMENNOS:

Hyvää päivää!! <3 Hauska tavata. :> Mitä kuuluu ?? :D Mun nimi on Ronja! x'DD

Mikä on sun nimi?? :) Ymmärrätkö sinä?? X'DD

Joo siis tos oli hiukan japanii. :> En osaa kyl Japanii, mut tos oli muutamii lauseit silti. :> Mä siis rakastan Japania ja J-rock/J-pop bändejä/artisteja <3 Lempibändeihin kuuluu mm. Miyavi, Gazette, An Café, Ayabie ja Vidoll. :> Mä rakastan myös japanilaisii katutyylejä <3 :> Esim. Decoraa ja Lolitaa :D

Petral on tääl blogi <3 Siis Petra on mun Irl bestis. :> On mulla muitakin bestojakin ku vaan Petra, mut Petra on yks tärkeimmist <3 8'D Se on japskifani kans <3 :D Ja Nastikin on. :> Mut sil ei oo Blogii tääl..

Mun japanilainen nimi on: Shimotozuka <3 : D Mut mun lempinimi on Shito ja Kyoshi, joten niiks voi sanoo<3 :D Petran nimi on japaniks nokuchishika<3 Ja lempinimi on Noshi <3 :D

 Ei mulla muuta nyt vielä. :D

Jtn.. Mmoikka Mursut<3 :D

Mata ne!! <3 Arigatouu Katsomisesta <3 :>